Fanfareorkest de Hoop uit Stellendam heeft na het afscheidsconcert van ere-dirigent Arie Stolk niet stilgezeten. Na het traditionele Koningsdagconcert in april repeteert het orkest momenteel voor de nieuwste editie van Pop In Concert.

Op 21 mei aanstaande is het zover. De sporthal van M.F.C. de Dorpstienden in Ouddorp wordt opnieuw omgetoverd tot concertzaal. Fanfareorkest de Hoop laat u ook deze avond horen dat ze tot de muzikale top van Nederland behoort en dat het orkest ook onder leiding van Anne van den Berg van alle markten thuis is. Swing, pop, rock, ballads en klassiekers komen voorbij op 21 mei.

Op 21 mei aanstaande is het zover. De sporthal van M.F.C. de Dorsptienden in Ouddorp wordt opnieuw omgetoverd tot concertzaal. Fanfareorkest de Hoop laat u ook deze avond horen dat ze tot de muzikale top van Nederland behoort en dat het orkest ook onder leiding van Anne van den Berg van alle markten thuis is. Swing, pop, rock, ballads en klassiekers komen voorbij op 21 mei.

De Hoop wordt deze avond natuurlijk begeleid door een zanger, zangeres en een ritmesectie. De geboren en getogen Ouddorpse zangeres en zangdocent Amber van Opijnen heeft in 2020 meegedaan aan het programma “I can See your Voice” op RTL4. Amber treedt regelmatig op in de regio, dus zal voor u geen onbekende zijn. De muziek van Amber is te vinden op Spotify, Apple Music en haar YouTube account.

Jasper Taconis begon na zijn opleiding aan de Dutch Academy of Performing Arts aan een succesvolle carrière. Hij zingt, acteert, presenteert en spreekt stemmen in voor animatiefilms. Jasper heeft in diverse musicals gespeeld. Afgelopen april trad hij samen met Karin Bloemen op voor de Breast care Foundation en Jasper is vaste performer bij de Dinershow in het Van der Valk hotel Avifauna.

De ritmesectie bestaat op 21 mei uit Leva M. Žukauskaitė op piano, Rick Kostelijk op gitaar em Ferdinand Schmutzer op basgitaar. Licht en geluid zijn zoals altijd in handen van Happy Music.

Eindelijk mag en kunt u weer een avond beleven vol meezingers en welbekende nummers van nationale en internationale artiesten. Naast hits van Rob de Nijs en Queen komen onder andere André Hazes, Abba, Adele en Michael Bublé voorbij. Meezingen mag, dansen ook, kortom: een leuke avond voor jong en oud!

Het Concert in M.F.C. de Dorpstienden in Ouddorp begint om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is de zaal open.
Kaarten voor deze avond kosten kosten € 15,- De voorverkoop is gesloten.